Hej svejs

Jag kan inte påstå att jag sov som en prinsessa inatt. Snarare som prinsessan på ärten. Kunde inte sova hur jag än gjorde. Det var obekvämt, trångt, svettigt och jag hade ont i hela kroppen. Tillslut gav jag upp och gick istället och lade mig i min gamla säng. Christoffer är en frysare och jag är en svettare. Han vill ha det varmt i sovrummet och jag vill ha det kallt. Så jag smyger omkring och sänker värmen medans han smyger omkring och höjer den. Haha. :) Hur som haver. Tog bussen till skolan vid två och satt där ganska länge och skrev klart studien. Äntligen klar!! :)

Sen har jag legat framför soffan och latat men nu tänkte jag plugga lite... Jag har en hel del som måste göras så det är väl bara att bita i det sura äpplet och göra det som måste göras. Imorgon blir det mer plugg och en hel del telefonsamtal ska göras. Christoffer har även beställt en klippning av mig imorgon kväll. Så det är väl ungefär så morgondagen ser ut.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0