Hej och hå.

Idag har jag och Chippen legat och segat framför tv:n hela dagen! Mysigt :) Nu har jag gjort mig i ordning och väntar på att klockan ska bli halv fem så jag kan börja gå mot tåget. Ska till Christoffer och vara där i någon dag :) Det blir spännande att se hans nya lägenhet! Jag ska väl passa på att plugga på tåget och även när Christoffer jobbar. Det är ett måste eftersom jag har prov på fredag och då MÅSTE jag bara ha läst ut böckerna. Så det är lite stressigt nu. Tänkte egentligen att jag skulle skriva in mig på arbetsförmedlingen och driver men jag blir inte borta så länge så jag gör det när jag kommer hem till Söderhamn igen.
Nu ska jag äta lite och sen plocka ur diskmaskinen.
Vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0