Apa

Det här går inte så bra. Försöker skriva nån slags uppsats om vad Elias Norbert menar med "gamla familjer".
Och jag har problem att formulera mig. Det hade varit trevligt om det hade varit en bokrecension av en bok som man själv får välja. Som det var i gymnasiet. Just nu skulle jag göra vad som helst för att få gå gymnasiet igen. Tänk att få sitta nere på media i dom sköna sofforna med min underbara klass och lyssna på teenage dirtbag. Jag vill tillbaka! Gymnasiet är den bästa tiden i livet. Jag får hoppas på att det inte är så men det är nog så. Det känns lagomt smärtsamt om det aldrig blir så bra igen. PANIK!
Nä, fy fan nu ska vi inte tänka på det..

VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0