vill inte sova

Jag är ganska pigg men eftersom klockan är mycket så känner jag mig ganska tvingad till att sova. Jag är nu åter i Söderhamn och ligger i sängen och har kikat på "Peter och Petra", ni vet den där Astrid Lindgren sagan. Jag har inte sett den filmen sen jag var liten så jag tyckte det var dags med det nu.
Gud vad jag är trött på min blogg.. det roliga är att när det händer något så bloggar jag inte. Jag bloggar bara när jag har extremt tråkigt, vilket gör att detta blir en väldigt tråkig blogg. Men när jag har roligt eller gör något som är värt att berätta så har jag ingen lust att ta kort på det och sätta mig och skriva som vanligt folk gör. Jag är konstig jag. Jag lovar också att jag ska börja ta kort.. gör jag det? Nej. Inte direkt. Haha. Vi får väl se om jag lyckas börja lägga upp bilder och berätta intressanta saker ;) Men jag kan inget lova.
Nu ska jag sova. Imorgon blir det plugg och lek med Ida och Issa! Hoppas jag vaknar och kliver upp i normal tid. Annars hänger jag upp mig själv i taket och hänger där tills våren kommer. Och med vår menar jag när den där vita skiten där ute är borta.
HÖRS!
Här får ni en vacker bild som ni kan titta på. Det var väl bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0