Kill me.

Jippie.. det verkar som om jag har en halsböld.. och för att få bort en sån måste man åka till farbror doktorn och skära bort den samt få medicin. Varför kan det inte vara halsfluss? Jag vill inte att nån ska skära mig i halsen :(        Jag vill inte, vill inte vill inte! 
Idag har jag bara legat i sängen, kan inte svälja och inte äta. Det enda jag kan göra är att käka glass men det är inte heller super skönt. Nätterna är värst då har jag så ont att det inte ens är någon idé att försöka svälja så jag ligger och spottar i ett glas hela natten och om jag väl kan sova så vaknar jag av att jag har dreglat ner hela kudden. Mysigt va?
Så imorgon blir det doktorn. Vi kan ju be för att det inte är en böld och att jag är frisk imorgon. Man kan ju alltid hoppas!
Hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0