Fredag

Idag fick jag hem min ring som jag beställt. Tycker väldigt mycket om den! Jag fick även en till ring på köpet och det var ju inte helt fel det heller :) Jag lyckades inte somna före sju - åtta tiden imorse för att min bror hade igång en tv serie på sin dator så det dånade i hela huset. Han sov dock själv men jag kan ju inte det. Jag är väldigt känslig för ljud, värme och ljus när jag ska sova. Så det funkade inte alls för mig. Jag var för lat för att orka gå upp och stänga av datan också.. så jag får väl kanske skylla mig själv lite grann. Jag sov iaf inte bort den här dagen och det var ju ett plus i kanten så jag hoppas på att sova gott inatt :) Idag har jag alltså upplevt sol i flera timmar. Härligt!! Jag blev upphämtad av Isabelle och vi började dagen med att utföra lite "ärenden" sedan begav vi oss till den olagliga världen ;) Kul var det iallafall måste jag säga! Annars har vi även hunnit med BOWLING. Igen av oss var särskilt bra men det var jag som åkte på stor stryk.
Nu har jag pluggat lite och ätit mat och snart ska jag nog leka med mina bästa tjejer! :)
HÖRS.
Detta var ringen som jag beställde.


Och den här fick jag med gratis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0