Dystra verklighet

Idag lockade inte verkligheten särskilt mycket. Jag drömde härliga och trevliga drömmar som jag hellre ville leva ut än dagens dystra verklighet så jag valde att ligga kvar i sängen och halvsova halva dagen. :) MYS!
Det här är enda och första gången jag inte blivit arg för att jag sovit länge! Men som sagt jag vaknade nog på rätt sida när jag drömde så trevligt och när jag fick drömma klart. Finns det något värre när man drömmer något spännande eller skit bra och så måste man kliva upp? Det är irritierande :P Jag känner mig ganska likgiltig idag faktiskt, varken glad eller nere. Tänk vad många det finns i vårt avlånga land som är så lycklig att dom håller på att spricka. Kanske en dröm som gått i uppfyllelse? Kommer alla att få känna på den glädjen? Tänk om man inte får det.. Gud vad hemskt. Isf, är livet väldigt orättvist för det borde ju alla få känna.
jag vill göra det.
Hur som helst. Nu ska jag klä på mig och gå för att köpa frimärken. Kankse ta en promenad? Och sen PLUGGA.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0