20 års kris

Skrev nyss ett inlägg om att jag tror att jag kommit in i en 20- års kris. Men tyvärr försvann inlägget och jag tänker inte skriva om det igen. Jag känner mig bara pressad och stressad över att göra något bra och betydelsefullt i livet. (Jag känner press från mig själv) men om man tänker efter så ska jag sluta tänka så, andas och försöka ta livet som det kommer. Kanske ska lita på ödet? ;) Jag är trots allt ung fortfarande, trots att jag snart fyller tjugo. :P Helst skulle jag vilja bli barn igen och göra om en del saker som jag vet att jag hade kunnat. men det kanske var meningen ändå? Att det blivit som det blivit? Haha, kan ju hoppas det :)

Jag vill bara dö nöjd och glad över mitt liv. Jag vill inte ligga på dödsbädden och tänka "varför gjorde jag inte det där och det där och det där?"

Nä, livet är en karusell. Ibland är man på toppen och ibland på botten. Bara att acceptera!

Ha det bra. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0