Zzzz

Jodå, det rullar på på utbildningen och det går bra. Även om jag blir stressad över att det är mycket att lära och rädd inför att börja ta emot samtal. Det är kul att babbla i telefon, men ja.. Det här är lite mer än att bara babbla. Hur många konstiga program som helst. Och jag är är rädd att jag ska sitta där sen, ensam och inte fatta ett skit. Men, alla har ju varit ny så det borde väl gå ändå!
Man blir så trött vilket är skönt. Har aldrig sovit så här bra tror jag. Men tråkigt att jag blir så pass trött att jag inte orkar göra ett skit när jag slutat. Men det blir förhoppningsvis bättre det med när jag är riktigt inne i rutinerna.

Nä, nu är ögonlocken tunga så god natt!

Tur att det finns julmust som gör en lite piggare under dagarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0