Livet är vackert.

Visst kan livet vara ett rent helvete ibland. Ibland är man ledsen och ibland är man glad. Men man får försöka se det positiva i saker och ting. Även om det kan vara svårt. Det är sjuk egentligen hur mycket tid man lägger ner på att "må dåligt" över saker som egentligen bara är skit. Till exempel så har jag stört mig enormt mycket på att det har flyttat in en stor familj med finnar i mitt ansikte som vägrar att flytta därifrån. Är inte det sjukt egentligen? Finnar? Hallå?! Just nu vill jag bara slå mig själv på käften som klagat på en sådan töntig och totalt meningslös sak. Men det är intressant ändå det där. Hur människor som man tycker egentligen borde vara skit deprimerade men som ändå är tusen gånger gladare än en själv över livet. Man ska inte ta livet förgivet! http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DGc4HGQHgeFE Kika på länken. Sådana personer som han är ju bara... helt sjukt jävla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0