Julklapps öppning mitt i natten

Christoffer tjatade på mig hela kvällen igår om att jag skulle öppna hans julklappar men det ville inte jag eftersom jag ville ha dom när han får sin av mig. Men mitt i natten tvingade han mig till slut att öppna dom. Han hoppade upp ut sängen och hämtade en hel bunt med klappar. Och hur länge kan man stå emot? Man är ju ganska nyfiken ;)

Han är så duktig på att köpa julklappar! Jag fick exakt dom skorna som jag velat ha hur länge som helst, lika så tofflorna. Sen har jag varit shopping sugen skiiiit länge så jag fick även ett presentkort på Birsta och en mysig tröja :)

Han tyckte nämligen inte att jag skulle behöva gå i skorna som jag har nu en enda dag till, eftersom jag blir blöt om fötterna. Sen är det ju svinkallt hemma hos mamma och speciellt om fötterna så han tyckte inte att jag skulle frysa mer. Och eftersom han jobba idag så tyckte han att jag skulle ha lite kul i Birsta. Så det var trots allt en bra tanke att öppna dom tidigare! ;)

Visar senare vad jag köpte men här är iallafall julklapparna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0