Full fart framåt

Har haft en skit rolig vecka på kollot! Längtar redan till söndag då det är dags igen! Fast det ska bli skönt med ledighet också! Om ca en timme hoppar jag på tåget till Sundsvall för att spendera helgen med min älskling! :D På söndag åker jag tillbaka till kollot för att jobba en till vecka som förhoppningsvis blir ännu roligare! Sedan kommer vi att ha aslutningshelg som också kommer att bli jäkligt rolig. Kan det bli annat än roligt med dessa människor? Näe. Och sen är det bara tvättning och packning som står på schemat innan jag och Christoffer tar bilen mot arlanda på tisdag natt och hoppar på tåget till TURKIET. Underbart ju!
Jag som var så deppig tidigare i sommar för att jag bara jobbade och hade tråkigt. Nu har det verkligen vänt! :)
Det händer mycket i mitt liv för tillfället så vi får se när jag bloggar nästa gång. You never know. Det kan bli idag eller om flera veckor.
HA DE`!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0