Betong huvud

Ett försök till en outfit bild. Ja, det blev liksom ingen.. Ser ut som ett mongo på helkroppsbilderna så jag gav upp.
Hur gör man egentligen? Hm. Hur som helst. Jag är ganska svart idag. Men jeans jacka, brun väska och bruna kängor. Nu sitter jag och väntar på att Malin ska höra av sig. Vi ska nämligen ner och utforska den stora staden en sväng. :)
Ikväll ska jag försöka orka lägga ut lite Turkiet bilder. Jag har varit så sjukt trött och slö idag. Skulle kunna sova i veckor. Huvudet känns som betong. Jag tror inte att jag sover så bra i det här rummet hemma hos mamma så jag längtar tills jag sticker till Sundsvall. Där brukar jag sova hur bra som helst! Men först ska vi fira Ida imorgon och det ska bli hur kul som helst. Men på torsdag då drar jag och tror inte att jag kommer att spendera så mycket tid i Söderhamn härdanefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0