Torsdag 7 april.

Igår var det 20-års kalas för hela slanten! Vi åt världens godaste tecopaj och världens godaste tårta. MUMS!
Jag fick även en del fina presenter. Alla persenter som jag fått:
Pengar, smycken, leksand mössa, skinnshorts, systemkamera och massa blommor! Sen ska jag även få en present av mamma och syskonen. Dom har beställt så den är påväg, spännande! :)
Idag har jag övningskört och det gick faktiskt riktigt bra. Första körlektionen! Jag har även bokat in teoriprovet och uppkörningen ;) Så nu är det bara att sätta igång och plugga!
Sen tog jag bussen till söderala för att göra en jobbintervju och det gick väldigt bra! Var inte alls så farligt som jag trodde att det skulle vara så det är ju skönt. Jag ska få provjobba där den 27/4 för att få prova på och sen lämna besked om jag vill ha jobbet eller inte. Kollot kommer nog dock i första hand. Det är där jag vill vara i sommar, även om det är långt ifrån lika bra betalt som det här jobbet! Men det är inte pengarna som är det viktiga, inte för mig iaf.
Vad ska man hitta på idag då? Plugga teori kanske?
Ha en mysig dag i stormvädret så hörs vi¨
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0