Stress och ångest, stress och ångest

Jag har verkligen ingen ork alls till att plugga.. det enda jag vill plugga på är körkortet. Skolan har jag blivit så extremt trött på så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Längtar tills den tar slut så jag får börja jobba. Det skulle jag behöva! Nu har jag pluggat konstant i snart 13 år. Så jag  behöver nog en liten paus innan jag börjar plugga till polis! Det är nog bäst det. Just nu vill jag bara bränna upp alla skolböcker och skita i skolan.
Någon annan som också är lika less på att plugga som jag?
Hur som helst så får jag inte vara less hur länge som helst. Måste se till att få eld i baken snart så jag inte misslyckas totalt med proven och rapporterna som ska in.
HJÄLP MIG FINNA MOTIVATION OCH ORK.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0