Snart smäller det!

Nu har bloggen varit tom på uppdateringar ett tag. Jag har haft så mycket för mig så det har inte funnits så mycket tid för uppdateringar. Tur att man inte är någon kändisblogg då! ;)
Jag och Jenny hade en väldigt rolig fest i lördags iaf och bilder kommer upp på det senare, förhoppningsvis :)
Fick fina presenter, mest alkohol, kanske inte så bra att få det på en fest eftersom man gärna vill provsmaka allt på en gång ;P
Imorgon fyller jag 20-år. Helt sjukt. Kommer nog aldrig våga gå på systemet, vilken konstig känsla det måste vara!
Vi får se hur vuxen jag känner mig imorgon. Förmodligen kommer det kännas som vanligt ;)
Det ska bli spännande med presenterna iaf! Jag som redan fått de två sakerna som jag önskat mig mest så jag har ingen aning om jag kommer att få. Men det är alltid roligt när det blir överrasking! :)
Imorgon blir det bakning och kalas med släkten iaf.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0