Ska man be till Gud då, kanske?

Helt slut. Har jobbat mellan 14:30-21:00! Nu sitter jag hemma i sängen och funderar på att ta på mig min One Piece men jag har liksom ingen ork. Sitter och funderar på hur jag ska göra. Jag har ett jobbigt val att göra imorgon. Jag vet inte alls hur jag ska göra. Det kan bli så bra att jag kan vara på båda ställerna men det är ju inte alls säkert. Och om jag inte kan vara på två ställen, hur gör jag då? Vad ska jag då välja? Hjälp!
Extremt jobbigt läge det här.
Imorgon ska jag tydligen agera fotograf, vi får väl se hur det blir :P
Nä, nu ska jag kolla om jag kan hitta något gott i kyen sen ska jag krypa ner i sängen och tycka synd om mn själv.
Det får man faktiskt göra ibland! Speciellt när man har beslutsångest...
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0