Mot norrland ;)

Klockan tre tar jag tåget mot Sundsvall för att spendera helgen med älskling! Det blir väl mys och antagligen lite partaj på sista april. Idag har jag inte gjort så mycket. Bara varit på Driver, haft körlektion och pluggat lite teori. Hade verkligen ingen lust i över huvud taget att köra bil idag och satt och spydde ut den ångesten på Ida imorse på telefonen :P Det gick inte alls särskilt bra att köra idag, inte den första halvtimmen iaf!
Den här helgen glömmer jag allt vad teori och plugg innebär och lämnar det hemma för att återvända och plugga stenhårt på måndag! Lite vila kan man behöva för att hitta motivationen. Jag kan verkligen behöva slippa se alla böcker som man får lite ångest så fort man ser när man vet att man borde plugga mer men inte orkar.
Igår skrev jag ett kontrakt med mig själv gällande framför allt socker och lite annat ;)
Så nu ska jag dra ner på det. Jag var ju så duktig i somras och under hösten men när jag och Christoffer flyttade ihop så blev det gottis varje dag och sen har det fortsatt så. Men nu är det dags att dra ner på det, annars kommer jag se ut som en sumobrottare snart ;)
Ha en trevlig helg! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0