Hej underbara, riktiga, vår!

Gissa bajset!
Haha...
Hej och hå!
Gud vad lycklig jag blev idag när jag klev utanför dörren. Varmt och soligt! :)
Jag älskar våren, jag älskar våren, jag älskar våren, jag älskar våren, jag älskar våren, jag älskar våren.
Idag har jag varit på körskolan. Har haft min andra körlektion och det gick hur bra som helst! Känns lite knäppt att vara ute på vägar och möta bilar och sånt men jag var mycket lugnare än vad jag trodde att jag skulle vara. Och det är ju bra! Sen har jag en tendens att köra lite för fort och när jag inte kör för fort så kör jag istället för sakta. Men det kommer väl det med, att hålla hastigheten. Efter lektionen satt jag kvar och pluggade ett tag.
Efter det uträttade jag några ärenden med Issa och hängde med henne en stund innan jag skulle tillbaka till Driver igen. Nu ligger jag hemma i sängen med ty tvättat hår och med magen full av mat. Är hur trött som helst och kommer bara att slappa. Imorgon ska jag upp i tid och sätta mig ute på balkongen och plugga. (Om vädret tillåter, vill säga) Sen blir det teorilektion och årets första grillning med Ida och Issa! :D
Ha det bra, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0