Geme sol !!

Vad ledsen jag blir när jag vaknar och ser att det är grått och tråkigt ute. Springer i förhoppning till termometern men nej, självklart är det kallt ute också! Jag hade ju tänkt att jag skulle visa upp vad jag köpte i huvudstaden i helgen men det känns så tråkigt att bara fota kläder platt på golvet, dom ser så tråkiga ut då. Så jag tror vi tar och skiter i det! Kanske kommer "dagens outfit" snart? Men just nu när jag bara springer mellan Driver och köksbordet så har jag inte på mig något fint direkt. Bara sköna och ganska allmänt tråkiga kläder!
Men, det kommer nog sen när solen är här på riktigt! :) Fast då kanske jag är för upptagen med att ligga ute och sola? :P Haha.
Idag har jag iaf varit på Driver hela dagen. Först hade jag körlektion och den gick ganska bra idag. (Det konstiga med mig är att jag alltid lyckas på första försöket, lika bra går det på andra men sen så går det inte lika bra. Min körlärare tror att det beror på att jag börjar tänka för mycket då. Det tror jag med!) Så nu ska jag sluta tänka! ;)
Efter det satt jag och pluggade teori så nu har jag klarat även den andra fasen, utan bok. Nus ska jag äta en smörgås och sen id fyra ska jag tillbaka dit igen för att gå på den sista teori lektionen. Ikväll blir det förhoppningsvis plugg med Ida!
Hoppas ni har en bra dag, trots det tråkiga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0