AtmosFear

Var inne och kikade runt på Aftonbladet och då fick jag syn på Lisebergs nya åkattraktion, AtomsFear. Den högsta i Europa och nedsläppet går i 110 km/h. Jag måste dit!! Jag var lagomt trött på Lisebergs fritt fall, eftersom den är så låg (den var ju lite lägre än Grönalunds) och nu har dom europas högsta!
Jag älskar Liseberg ännu mer nu, om det är möjligt! :D Längtar tills jag får prova den. Blir det inte i år så blir det nästa år! Det lovar jag. Jag kommer ju ina kunna hålla mig från att åka dit någon längre tid direkt :P
Nä, nu ska jag gymma och sen förhoppningsvis åka och handla med Amanda :) Måste ju köpa påskägg och godis, iaf till en person ;) <3 (Hoppas han inte läser detta nu, men eftersom jag inte nämner något namn så kan han ju inte veta säkert heller ;P )
Ikväll tar jag tåget mot Sundsvall. Hade egentligen tänkt ta ett tidigt tåg men ångrade mig eftersom vädret är så fint idag. Vill inte sitta på ett tåg och slösa bort tid när det är sol! Dessutom slutar inte Christoffer förren tio.

Ha det bra!
PUSS
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12914816.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0