Vilken vardag man har..

Idag har jag varit i skolan och nu sitter jag hemma och försöker plugga men det går inte så bra. Så fort det tar stopp så tappar jag energin. Nu ska jag ner till tvättstugan och tvätta lite. Tvätt, plugg, disk, matlagning och sen Idol. Man hinner inte göra så mycket annat nu för tiden. Hur mycket man än läser och pluggar så kommer det bara mer och mer hela tiden, det tar aldrig slut. Men det är bara att bita ihop för det är kul men såklart jobbigt också. Inte får jag mina csn pengar heller. Ringde dit idag för att höra vart de tagit vägen och då visade det sig att min studieförsäkran inte kommit fram, typiskt att posten ska slarva så fort det är något viktigt det handlar om. Nä, nu måste jag rensa tvätten!

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Malin Säll

Kom inte du och jag överens om att det skulle lägga upp fler bilder till din blogg!? :D. Nu vill jag se lite bilder av lägenheten och på dig! Miss you!<3

2010-09-15 @ 21:17:13
Postat av: Till Mallan! ;)

Hej sötis :) Haha.. Joo, jag vet men det är så tråkigt att ta kort med mobilen för det blir ju inte så bra bilder. Men jag har bestämt mig för att köpa en kamera så fort jag sparat ihop pengar ;) Men för att göra dig nöjd så har jag lagt upp lite bilder och jag kan lägga upp fler någon dag så ska jag ta bilder på HELA lägenheten ;) Saknar dig med! <3 Vi kan ju inte vänta för länge med att dra ihop en klassfest ;)

2010-09-17 @ 19:54:06
Postat av: Mallan

Bra där med bilderna! :D. Det gillas ;). Nä, och du ska bara veta hur festsugen jag är! Skulle behöva en rejäl madiafest nu ;) PUSS<3

2010-09-19 @ 19:14:48
Postat av: Till Mallan! ;)

bra då ;) hehe. Ja, det skulle verkligen behövas! Synd att du var sjuk i helgen :( Men det blir nog mp3 fest snart ska du se ;) vi klarar oss inte utan varandra för länge, det är det fina med våran klass! :) <3 PUSSS !

2010-09-28 @ 19:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0