Hej där ute!

Idag kom mamma, Adam och Danne hit. Först satte vi upp mina hyllor sen käkade vi på donken och efter det blev det IKEA. Jag köpte en dörrmatta, bestickhållare och två stycken matlådor. Adam handlade möbler och hyllor till sitt nya rum (mitt gamla). Mamma och Danne fick med sig några saker de med. När vi var klara där körde vi upp till Media markt och hälsade på Christoffer. Jag och Adam hade lite otur och blev tvungna att följa med på bauhaus, vilket vi tyckte var ganska tröttsamt förutom när vi hittade massa trevliga bubbelbadkar och utomhus bubbel då fiick vi drömma oss bort och önskade att vi vore rika. " Det här skulle jag köpa om jag var rik. Det här med och det här...". Nu sitter jag hemma igen och har precis ställt upp allt på hyllorna. Nu känner jag mig verkligen hemma. Nu känns det som om Isabelle Krüger bor här! Förtillfället sitter jag och kollar på Ullared medans jag väntar på att Idol ska börja. Ännu har jag inte hunnit plugga än men jag har iallafall lovat mig själv att jag ska hinna med 40 stycken instuderingsfrågor innan helgen är slut. Det kanske inte låter så jobbigt men tro mig det är långt ifrån hur lätt det var i gymnasiet. När jag tog fram studentmössan från kartongen för att sätta den på hyllan så kändes allt helt plötsligt skit jobbigt. Jag saknar den tiden och jag blir ledsen över att veta att jag aldrig mer kommer att få ta studenten och aldrig mer få bära den här fina mössan. Jag saknar den tiden, tiden med min klass. Min riktiga, gamla, älskade klass. Jag saknar er allihopa!


Den sista bilden är på en katt som envisas om att hela tiden hälsa på mig. Tror att han har varit hos mig tre gången den här veckan. Idag när jag stod och gjorde rent handfaten så såg jag något svart i dörrspringan så jag gick dit och tittade. Japp. Det var katten, igen och min dörr stod på vidgavel. Hur fan kunde den öppnas? Den här katten skrämmer mig lite.. fast han är ganska gosig så det gör inte så mycket ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0