Tja tja!

Jag har kommit underfund med att jag knappt bloggar längre men jag har liksom ingen lust. Jag är så jäkla trött nu för tiden men jag antar att det är något som går över så fort kroppen har lärt sig dessa nya rutiner. Vad har jag gjort idag då? Jo, jag sov väldigt länge fast jag hade ställt klockan.. men den hörde jag såklart inte. Sen kom Christoffer hit och då drog vi ner på stan och fixade internetbank åt mig, igen. Får hoppas på att den fungerar nu då för en gång skull. Jag tänkte göra ost och skinksås men Christoffer ville så gärna ha pizza så det blev middag ute på stan idag. Sen kom vi på att vi skulle gå på bio, så vi gick och kollade på "I rymden finns inga känslor". Det var en annorlunda film men jäkligt härlig också! :) Annars fick jag hem en bok idag som jag börjat läsa, nu väntar jag bara på resten av böckerna som borde komma imorgon. Annars är det synd om mig för det börjar bli bråttomt nu, jag ligger redan en bok efter..

Nu ska jag bara sega med älskling framför tv:n och imorgon är det skola och föreläsning som gäller!

Kommentarer
Postat av: MR clever guy!

men du var då de sötaste jag sett ! :)<3

2010-09-06 @ 23:16:04
Postat av: Jag, Isabelle.

Undrar vem du är? Min älskling kanske? ;) <3

2010-09-10 @ 16:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0