Sundsvallsbo då..

Inatt sov jag första natten i min lägenhet. Jag är jätte trött och skulle kunna gå och lägga mig redan nu. Jag fattar inte hur jag kan vara så trött men man vänjer sig väl efter ett tag. Allt känns ganska konstigt men jag tror att det kommer att bli bra och jag trivs ganska bra även om jag längtar hem en del. Det är väl också något som blir bättre, hoppas jag! Kurserna är intressanta och mina klasskompisar är trevliga människor!
Nu är det två gubbar från mitthem här som ska fixa avloppet och skåpsluckan i köket. Jag kikar nog på tv en stund, sen blir det städning. Vi får se vad som hittas på i kväll om det händer något eller om det bara blir hemma mys.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0