suck, pust och stön.

Hej!

Jag vill bara börja med att säga att jag numera hatar min cykel och jag hatar uppförsbackar. Vägen till skolan är hur skön som helst, det är bara att sätta sig på cykeln och rulla hela vägen men hemvägen är verkligen inte rolig. Speciellt inte när det är varmt. 2,5 kilometer uppförsbacke och då menar jag verkligen det. Det är bara uppför hela vägen i 2,5 kilometer. Fy vad jag är arg på den backen. Jag har inte växlar på cykeln heller så det är ju helt omöjligt att cykla hem. Alltid lika svettig och trevlig när jag kommer hem. Det första man får göra när man kommer hem är att diska och sen laga mat, och när man väl ätit så är det ett lika stort berg med disk igen. Det är helt omöjligt att hålla rent. Der är inte roligt att vara "vuxen". Nu sitter jag och är irriterad över att jag aldrig får mina pengar från csn. Så det blir att ringa och klaga imorgon. Nu ska jag försöka hinna med att plugga innan Idol börjar.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0