Kvällsshopping

Hej!

Idag gick pluggningen väldigt bra, över förväntan! Jag börjar äntligen få lite flyt i kriminologin. Hoppas att det går bra på provet på fredag bara. Nu sitter jag och kikar runt på internet. Jag har länge kollat in den här jackan från Nelly och nu när jag fått pengar så passar jag på att beställa hem den. Annars brukar jag aldrig hitta någon vinterjack som jag vill ha men den här känns rätt. Hoppas bara att den är snygg i verkligheten också. Och att den är varm. Det är det viktigaste.                                                                                                                                       Tove City Parkas SEK 809, Jeane Blush - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0