Jag kommer att växa fast i min soffa

Idag känner jag mig bara allmänt trött. Jag har hur mycket som helst att plugga på och jag har ingen ork. Jag har pluggat en del idag men jag känner mig instäng och kroppen är stel, känns som om jag skulle behöva ut och röra mig, blir tokig av att sitta här i soffan med böcker och instuderingsfrågor hela dagarna. Hoppas på att det blir lite lugnare snart så att jag kan hitta på något, jag vill ut. Jag var så himla sugen på att bara gå in i skogen som jag har alldeles intill huset som jag bor i och bara gå och gå på stigarna men har jag tid? Nej. Kanske tar en paus sen och går ut och går, vi får se. Nä, nu ska jag käka något och sen ska jag försöka fortsätta med kriminologin.

HÖRS!


Give me a break. Skulle inte vara helt fel med att ta en utomlandsresa nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0