Jag förstår mig verkligen inte på sociologi....

Nu gör jag ett stopp i pluggandet, det gick jättebra den korta lilla tiden jag pluggade innan killen kom och kollade på lägenheten. När han hade gått härifrån så gick det inte alls. Hoppas på att jag kan plugga lite ikväll för jag har as mycket att göra. Det blir nog att sitta hela torsdagen och hela fredagen plus nätter om jag ska hinna klart innan halv tolv på fredag kväll. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får flyt annars är jag död. Nä, nu ska jag bara slappa tills Christoffer kommer och hämtar mig. Vi ska kika på en soffa som vi hittat och förmodligen får vi med oss den hem ikväll. Fast den får stå i garaget på Åstön tills vi flyttar in.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0