Hej hopp alla människor!

Nu känns det som om jag har kommit en bit på väg och börjat fatta lite vad som menas med de konstiga frågorna på hemtenan som ska lämnas in på fredag. Jag har fem trågor, tror jag, som jag ska besvara. Låter lite va? Men det kan jag lova att det inte är, det är skit svåra invecklade frågor som ska besvaras med ett och ett halvt a4 papper. Jag ger upp för idag, känner att jag måste städa lite innan Christoffer kommer för det ser hemskt ut här förtillfället. Sen får jag ta nya tag imorgon och jag känner på mig att det kommer att gå bra man kan ju alltid hoppas iallafall ;) Webbtentan gick skitbra, synd bara att jag chansade på frågorna som jag inte kunde vilket gav mig minuspoäng, vilket jag inte hade någon aning om så jag var ganska sur på mig själv efteråt. "var jag tvungen att chansa på som där jävla frågorna? jävla skit." Jag satt och suckade och surade för mig själv hela kvällen. Men nu vet jag ju att man inte ska göra så, så nästa gång går det bättre. Jag har märkt att man blir väldigt smart efter en energidryck, så jag kanske ska fortsätta dricka det när jag pluggar? Det är nästan som om det borde klassas som doping ;) Men man kan väl inte dopa sig inför ett prov?

Imorgon ska jag ut och plocka stora fina löv som jag ska pressa. Jag har nämligen kommit på en skitbra ide tills jag och christoffer flyttar in i den nya lägenheten. Löven ska användas som dekoration, ni får se sen hur det blir det är ju trots allt ett tag kvar tills vi flyttar in men jag måste få tag i löv innan dom blir för fula och innan det börjar snöa.
Just det, jag har ingen skola den här veckan utan jag jobbar hemifrån. Skönt, men jag kommer nog bli lite smått isolerad från människor. (Bara så ni vet utifall jag börjar skriva en massa konstiga inlägg)

Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0