Hallå!

Igår var jag och handlade med christoffer, hittade lite fint som jag fick med mig hem :) Christoffer hade även hittat en lägenhet och han drog med mig dit för att titta på den. Den var hur fin som helst, tror inte man kan hitta en finare lägenhet. Vilken snorunge han är alltså ;) Han visste att jag inte hade någon lust att flytta nu när jag precis har flyttat in i den här lägenheten och fått ordning. Men nu blir det svårt.. ;P
Har precis ätit mat och ska börja plugga nu..

HÖRS!


Skorna är ett par riktiga springskor, coolt va? Jag har aldrig haft ett par sådana ;) Och gittaren är bästa köpet, det är ingen super gitarr direkt men det duger åt mig till att börja med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0