Hallå hallå!

Nu har jag precis kommit hem efter att ha spenderat kvällen och natten ute på åstön hos Christoffer. Imorse fick man kliva upp tidigt eftersom han började klockan nio och jag skulle dit för att köpa en fotoskrivare för bara 99kr. Vilket kap! När vi kom dit tio minuter innan öppning så var det världens kö. Jag har aldrig varit med om liknande när man ska handla, det var kaos och alla kutade in i affären och buttades för att få tag i en skrivare. Man fick ju lite panik när man märkte hur galna alla var men som tur var så hade Christoffer lagt undan en åt mig :) Nu ska jag plugga. Egentligen hade jag hellre kollat på tv hela dagen då det bara är politik på alla kanaler, vilket jag tycker om! Jag får väl göra både och. Synd bara att jag har hur mycket som helst att göra i både sociologin och kriminologin men kriminologin är det mer bråttomt med så jag får börja med det och ta sociologin sen, helt enkelt. Ikväll blir det iallafall valvaka med älskling och imorgon är det upp i skolan som gäller.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0