Fyyyyy :/

Nu har jag pluggat som en idiot. Känns verkligen som om jag skulle börjat tidigare med den här hemtentan. Kommer jag att hinna i tid? Ja, det kommer jag men frågan är vad det är för skit som jag har skrivit. Jag kommer att få Ö i betyg. UHA! Jag måste verkligen erkänna att jag inte fattar speciellt mycket.. tror inte att jag har skrivit rätt nånstans och inte kommer jag någonvart heller. Imorgon blir det plugg på högnivå och då är det bara att hoppas att det går vägen och att alla bitar faller på plats. Vi får se om jag kanske orkar plugga lite mer inatt. Nu ska jag iallafall lägga mig och kolla på "Eva och Adam". Lika bra det eftersom min hjärna är haft död...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0