Flytt.

Just nu sitter jag framför tvn och döar, ska snart börja plugga men jag måste försöka finna lite energi först. Imorgon har jag min första tenta så ni får hålla tummarna åt mig för att det ska gå bra ;)
Vi har ju hittat en jättefin lägenhet, jag och Christoffer och nu flyttar vi dit i november :) Jag har ingen som helst lust att börja packa kartonger nu när jag nyss har flyttat in här men det får man väl leva med. Det kommer ju att vara skönt när man väl fått ordning där. Gud vad skönt det ska bli med ett riktigt kök! Det ska även bli trevligt med vardagsrum och sovrum. Jag ser även fram emot att få ligga i ett badkar, det var länge sedan jag bodde någonstans där det fanns det. Förmodligen kommer man att bli trött på att bada efter ett tag, det brukar ju bli så. Men om jag kommer in i en badperiod så kommer jag förmodligen att kupera hela badrummet en längre tid. Ida, du vet vad jag pratar om ;)

Nä, nu är det dags att sätta igång så kanske jag hinner att bli klar tills Idol börjar!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0