7 september

Idag var det jobbigt att kliva upp ur sängen och jag antar att det blir minst lika jobbigt imorgon med. Egentligen går jag inte i skolan imorgon men jag och min lilla grupp ska på möte så vi kan fatta vad gruppuppgiften går ut på. Vi ska även göra ett litet experiment imorgon där det blir statsvandring i pyamas. Haha, det kommer att bli roligt det.. Idag hämtade jag ut mina böcker på posten och började genast att läsa första boken. Jag som i vanliga fall brukar ha lätt för läsning kommer ingen vart i boken då den bara innehåller massa kontiga ord :P
Annars har det inte hänt så mycket idag förutom skola, matlagning, disk och Idol! Min ost och skinksås blev iallafall skit god!
Nu ska jag umgås med Christoffer :)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0