Tisdag

Idag forstätter vi att snora och inatt trodde jag att jag skulle snora ihjäl mig! Nu sitter jag i soffan och känner mig ganska död. Har stor lust att lägga mig och sova men jag kom på att det nog inte är någon bra idé för då kommer jag inte att kunna somna inatt. Jag har haft väldigt svårt att sova på senaste tiden, tror att jag har vänt lite på dygnen men i dag klev jag upp tidigt så jag hoppas att jag får in den rätta dygnsrytmen nu. Funderar på om jag ska plocka lite här hemma och börja packa lite inför flytten. Sen ska jag även försöka hinna med att plugga lite, så att jag kommer igång någongång. Annars kommer det bli panik när hemtentan väl ska in.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0