Stress

Idag har jag packat en hel del. Just nu väntar jag på att pizzan i mickron ska bli tinad. Första gången jag äter något liknande! Men det känns onödigt att handla mat nu när jag flyttar imorgon. När jag har käkat upp väntar tvättstugan på mig. Förstår inte hur jag ska hinna med att plugga idag men jag blir så illa tvungen med tanke på att jag inte kommer ha tid att ägna tid åt kriminologin mellan måndag till fredag för då är jag i full gång med PMet som ska vara inne på fredag. Känner att jag har mindre tid än vad jag skulle behöva. Skulle gärna vilja lägga tid på att göra fint i nya lägenheten i veckan. Men men, sånt är livet ibland! Nu måste jag skynda mig att få i mig maten, så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0