Snor...

Jag fryser, snorar och har ont i halsen och huvudet. Inte okej! Tänkte sätta mig och renskriva min lilla intervju nu så den är klar. I veckan blir det att packa,packa, packa och plugga, plugga, plugga! Vet inte var jag ska börja någonstans, känns som om jag behöver allt och då blir det ju lite svårt att veta var man ska börja. Fick veta att min lägenhet är uthyrd nu iallafall, fan vad skönt! Så slipper jag betala dubbla hyror för det hade inte varit så roligt. Idag har jag varit ut en sväng till Birsta med Christoffer och ätit IKEA mat! :) Nä, nu måste jag sätta igång med intervjun. Ikväll blir det nog bara att slappa framför tvn, mår som sagt inte så bra. Lika bra att vila!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0