Natti natti!

Shit vad trött jag är! Fast jag har ingen lust att gå och lägga mig :P I dag har det blivit en hel del packande och tvättande. Det blev dock inte någon pluggning, orkade helt enkelt inte. Har haft fullt upp ändå och hade ingen energi kvar efter det så det blev film istället! Imorgon blir det flytt men vi kommer att börja sent eftersom Christoffer måste jobba och det är ju drygt. Men det är bra att jag  får lite extra tid till att packa. Kanske ska ta en fika med Billy på stan beroende på om jag hinner. Hoppas det för jag skulle även behöva hinna med att kika i några affärer. Men somsagt får vi se hur tidsschemat ser ut imorgon. Ska nog ta och lägga mig i sängen ändå och läsa lite, hela kroppen värker!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0