Mmm

Just nu känner jag mig ganska pepp på att flytta ifrån den här pyttelilla lägenheten. Det ska blir skönt att få lite svängrum men som sagt är jag inte lika pepp på att packa, släpa och konka. Varför kan man inte ha massa pengar så man kunde beställa några människor som kunde packa, städa och flytta. Det skulle vara hur skönt som helst. Man kan ju hoppas på att jag slipper bo i en sån här liten lägenhet fler gånger men man vet ju aldrig det kanske blir så när jag kommer in på polishögskolan. Men det får man väl ta om man får chansen till att uppfylla sin dröm. Fan vad skönt det ska bli att få plats med alla saker, just nu har jag massa kartonger under sängen eftersom allt inte får plats, garderoben är skit liten och fullproppad, när jag flyttar kommer jag att ha massa garderober! En stor soffa och ett kök som man kan röra sig i och ett badkar som man kan ligga och sova i efter en jobbig dag i skolan ;) Blir perfa det här! Plus att man slipper vara fem mil från Christoffer och en massa krångel men vart man ska vara ;P
Jaja, slut med pratet..  kanske ska börja med min kriminologitena?

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0