looking for energy

Jag har försökt plugga idag men jag har ingen som helst energi. Lite framåt har jag kommit men inte tillräckligt mycket för att det ska vara värt något. Nu tänker jag bara andas ut och försöka samla på mig energi. Imorgon åker jag hem till Söderhamn och det ska blir skönt att få komma hem en sväng! Tror att jag kan samla på mig lite energi då och sen när jag kommer hem igen så kanske jag kan börja pluggandet! Hur skaffar man sig energi då? Promenera runt i staden som man växte upp i? Kan det hjälpa? Vi får väl se :)
Vad händer ikväll? Det vet jag inte riktigt än.. vi får se om jag blir hemma eller om åker med Christoffer hem till honom. :)

vi hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0