Jepp

En liten fågel viskade i mitt öra att Gina Tricot skulle ha öppet ikväll med massa rea! Skulle väldigt gärna ta bussen dit och shoppa lite men jag vågar inte. Det är en sån läskig väg till bussen och det är ju så jäkla mörkt ute. (plus att jag precis hörde på nyheterna om en 17 årig tjej som blivit bortrövad och våldtagen, uha!) Synd att Frida går i skolan på onsdag kvällar annars hade jag tvingat med mig henne! Men men.. jag får stanna hemma i det trygga och glo på tv ist. Idag har jag iallafall börjat packa lite, funderar på om jag ska rensa garderoben också men det är så svårt att göra sig av med kläderna. "Om jag går ner några kilon så kan jag få på mig den här igen" eller "den här kan vara bra att ha på sig om man ska måla". Haha, men hur ofta målar man då? En gång var femte år kanske? Om ens det. Nä, den här gången ska jag vara riktigt hård mot mig själv och göra mig av med det som inte används. Det kan däremot vara svårt att göra sig av med kläder som man tycker mycket om men som man inte vill ha för att dom nu för tiden sitter lite för tajt. Jag och Christoffer har ju bestämt att vi ska bli värsta hurtbullar nu i november. ;) Då kanske jag ska spara de kläder som jag hoppas kunna få på mig ändå? :P

Gud vad jag babblar på om en massa skit. Men det får ni stå ut med!

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0