Jag längtar!

Jag vill ha jul. Det är väl bara jag som längtar till snö och jul? Okej, det kan vara jobbigt men det är jävligt mysigt också! Jag har många idér på hur jag ska julpyssla i den nya lägenheten ;) Inte för att det är något speciellt som jag ska göra men det är bara så kul att pyssla och jag längtar tills jag får börja. Hade svårt att somna inatt men när jag väl somnade så sov jag som en stock och när Christoffer väckte mig så hade jag ingen lust att kliva upp. Finns det något värre än att kliva upp ur sängen när man sover så sjukt skönt? Det första christoffer sa när han försökte väcka mig var "sover du på mage? men du sover ju aldrig på mage..." Haha :)

Annars har jag inte gjort ett skit idag förutom att jag gick och hälsade på mina fåglar och matade dom lite men jag upptäckte att dom var ganska många och att tre skivor bröd kanske inte riktigt räckte så jag får väl ta med mig hela påsen imorgon. Det är ju bättre att någon äter upp brödet istället för att kasta det? Det är väl onödigt när det finns så många som blir så glada för några brödsmulor och andra som kanske inte blir riktigt lika glada när det tar slut.. jag blev faktiskt ganska rädd för den där svanen när han jagade mig och vägrade fatta att maten var slut. Han var ju stor som ett hus! Vilken intressant blogg jag har och vad intressanta saker jag har att berätta känner jag ;) HAHA.

Nä, nu ska jag fortsätta att sega och ha tråkigt framför tvn.

HÖRS DÅ!

Kommentarer
Postat av: bengt-åke

Hahahaha! Du är ju helt störd! :D

2010-10-18 @ 14:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0