IKEA och hårsalong

Dagen började med att jag och Christoffer åkte och mätte lite i nya lägenheten för att veta vilket mått vi kan ha på en tv bänk. Vi passade även på att kika runt lite extra för att friska upp minnet ännu en gång. Sen åkte vi vidare till IKEA där vi hittade en snygg bänk som vi ska ha tv:n på, till ett ganska bra pris dessutom. Vi hittade även sängbord som vi köpte. På hemvägen såg vi världens sötaste räv som skuttade över vägen och som sedan stod och tittade nyfiket efter oss när vi åkte vidare. Honom skulle jag kunna ta med mig hem och mysa med! Annars har vi inte gjort så mycket idag förutom att jag har klippt Christoffer och han har gjort slingor på mig :) Jag har även hunnit med att plugga lite och nu sitter vi och kollar på någon fängelseserie, kan inte säga att den är sådär jättebra men den duger väl när det inte finns annat att kolla på :P Imorgon måste jag ta tag i att städa min lägenhet ordentligt, det behövs!

HÖRS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0