Hoppsan!

Hej på er!

Idag har det bara varit en segdag. Jag vaknade, städade lite, babblade med Ida i telefonen, gjorde mig i ordning och gick och handlade. Nu sitter jag och kollar på arga snickaren sen ska jag vara med Christoffer :) Idag drömmer jag om att vara rik, eller vilken dag drömmer man inte om att vara rik? Alla dagar drömmer man. Varför ska allt kosta pengar? Varför kan man inte betala med kottar istället? Det som plockar mest blir rikast, enkelt och ganska rättvist. Eller hur? Okej, det skulle inte vara kul att vara rik men det skulle vara trevligt om man hade mycket pengar. Tänk vad många drömmar man skulle kunna uppfylla, det finns så mycket  jag vill göra!

Jag kommer att byta blogg adress för jag tycker att jag har lite för långt och onödigt namn så det kommer bli lite kortare namn sen. :)

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0