Fått inredningssjukan tror jag

Just nu sitter jag hemma hos Christoffer. Idag har vi sprungit runt på stan och kikat i affärer. Jag tvingade in honom i en second hand butik och det var nästan så att han höll andan under hela vår vistelse i affären, han tyckte nämligen att det luktade gammalt och äckligt. Jag däremot gillar second hand butiker, man kan faktiskt hitta en hel del fina prylar! Tur för mig att jag har kompisar som också tycker om att gå i sådana affärer ;)
Sen käkade vi pizza och efter det har vi bara suttit hemma och inte gjort så mycket, kollat på tv typ. Jag har hittat en mysig internet butik där de säljer väldigt mycket roliga saker och jättefina smycken, verkligen Isabelle stil på dom. Butiken heter www.honeyimhome.se, gå in och kika vetja! :) Jag kollar ganska mycket i inredningsbutiker nu för tiden och det är så mycket som man vill ha, synd att man är en fattiglapp! Är ganska sugen på att shoppa kläder också men det får vänta. Christoffer skrattade åt mig då han såg hur stora mina ögon blev när jag fick syn på Gina Tricot i gallerian, det kliade rejält i fingrarna.

Hade tänkt att jag skulle hinna med att plugga idag men det har inte riktigt blivit så.. jag har helt enkelt varit för lat idag, så jag får göra ett nytt försök imorgon! Funderar även på att åka hem till Söderhamn snart någon dag, tycker det känns så långt till den 6 november och jag längtar hem till min familj och Chippen och Zlatan!

Men vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0