Det är dimma här i Sundsvall idag

Det är helt vitt ute och så har det varit sen igår. Igår var jag och Christoffer på Inception på bio och den var faktiskt riktigt bra! Idag klev jag upp halv nio för att slutföra min hemtenta så att jag kunde skicka in den till tolv. Jag vet inte hur det gick men vi får hoppas på att det gick bra. Annars har jag bara legat framför soffan nästan hela dagen tills jag tog en skön prommenad i dimman. Ida hade inga kommentarer till att jag kollat på fåglar men iaf.. jag har kollat på fåglar idag och jag måste bara berätta att en utav dom sov på ett ben medans de andra fåglarna sov på båda eller hade båda instoppade och jag tyckte att han var väldigt rolig som gjorde det :P Cool att även fåglar har personlighet! När jag är ute och går ser jag hela tiden saker som skulle bli så bra på bild men tyvärr har jag ingen kamera så jag får aldrig ge utlopp för mina idér. Jag ska dock spara ihop till en så att jag kan göra det :) Vi får se hur lång tid det tar innan jag får ihop den. Helst skulle jag vilja ha den innan jul så man kan ta mysiga julbilder men det får nog bli efter jul..

Ikväll ska jag vara med Christoffer och denna kväll kan jag nog umgås med honom på riktigt istället för att behöva plugga. Nu blir det mat!

Ha en bra dag :) HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0