Vilken dag!

Hej hopp! Idag vaknade jag med världens sämsta morgonhumör. Jag smällde i dörrar, svor, skrek och var allmänt arg. Jag förstår inte vad det är med mitt morgonhumör egentligen? :P Hur som helst så efter mitt utbrott tvingade jag Christoffer att skjutsa mig till skolan och där blev jag kvar till strax efter fyra tiden. När jag kom ut trodde jag att jag skulle dö av kyla och bestämde mig ganska fort att ta bussen till bussen ;) haha. Sen har jag pluggat, lagat mat, pratat med Ida och stressat på segchristoffer som vägrade förstå att det var bråttomt till affären eftersom den stänger om ca femtiominuter. Han trodde tydligen att det tar en halvtimme att STORhandla. Jag var asstressad och när vi hade gått runt i affären ett tag så sade en röst i högtalaren "vi ständer varuhuset om fem minuter" båda två sneglade ner i vagnen som var ganska full men vi sa i en mun "vi har ju ingen mat!" så det blev kundvagnsrace i affären och vi sprang åt varsit håll för att hinna få tag i så mycket mat som möjligt. Haha, vilken upplevelse. Christoffer har lärt sig något nytt idag, 1 man hinner inte storhandla på 40 min. 2 man ska skriva ner en lista på vad man ska ha. (så man inte köper saker som man redan har fullt av hemma)

Nu ska jag fixa håret! :)

HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0