Tråkdag

Idag har jag bara pluggat, städat och kollat på tv. Annars har jag inte gjort så mycket mer förutom att laga mat, äta mat och badat. :P Just nu sitter jag och kollar på Bonde söker fru i brist på annat att göra. Har tänt ljus i hela vardagsrummet. MYS! Nu är det inte långt kvar tills man får börja julpyssla! Mysigt det ska bli med jul och julkalendern, hoppas att det blir en bra i år! Dom var ju mycket bättre förr i tiden.

Imorgon blir det mer plugg och samma sak gäller på fredag. Sen får vi se om jag åker till Söderhamn på fredag eller lördag, det beror lite på.. Imorgon måste jag se till att ta en prommenad iallafall för idag har jag bara suttit inne. Inte bra. HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0