Tisdag

Hej hopp!

Igår bakade jag en efterlängtad kaka men tyvärr blev den inte så god.. :( Antingen hade man andra smaklökar i åttan eller så gjorde jag helt fel. Idag vaknade vi jättesent. Förstår inte hur jag lyckades. Jag som lade mig ganska tidigt igår men ändå sov jag halva dagen idag. Man kan ju förstå att Christoffer sov länge eftersom han gick och lade sig halv fem. Jaja, jag ska ta mig tusan ta mig upp tidigt imorgon! Jag har inte gjort så mycket idag förutom att laga mat och plugga. Det går inte alls bra för mig och mitt plugg, känns inte som om jag kommer att hinna klart och det känns inte som om det kommer att bli särskilt bra. Den här veckan går jag inte i skolan, utan kommer att ägna den mesta tiden åt att sitta hemma och plugga. Imorgon ska det tydligen snöa också men man vet ju aldrig för det har dom ju sagt ett tag nu. Men tydligen så är det snöstorm i Stockholm och Uppsala idag så det borde ju komma hit.
Nej, nu ska jag försöka plugga fram till Äntligen hemma.

HÖRS! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0